donderdag 7 maart 2013

Grisbi - Italiaanse koekjes

Ik ben helemaal geen koekenfan eigenlijk, of toch niet zoveel. Ik eet ze wel hoor, maar absoluut nooit koeken met chocolade. Neen een koekje moet van koek zijn en chocolade van chocola, geen combinatie! Ik eet daarom, wat koekjes betreft, enkel maar de 'droge koekjes' zoals wij ze noemen. Petit Beurre koekjes, letterkoekjes, ... van die dingen. Gisteren in de supermarkt had ik plots zin in koekjes én in chocolade. (Ik kon eigenlijk gewoon niet kiezen...) Ik was eerst naar de Pims aan het kijken tot mijn oog viel op deze Grisbi's. Italiaanse koekjes met binnenin zachte chocolade.. het deed me aan brownies denken en ik begon meteen al weg te dromen. Benieuwd naar de smaak heb ik een doos gekocht en wauw! Wat een ontdekking! :)



Het koekje zelf is ongelooflijk licht. Het brokkelt wel snel, een beetje zoals een eiwitschuimpje. Het koekje is lekker maar heeft een aparte nasmaak die ik niet meteen kan thuisbrengen. Binnenin zit, zoals de verpakking het mooi laat zien, lekkere zachte chocolade moulleux verstopt die erg lekker smaakt. Het geheel smelt haast op je tong!



Naast dit pak met chocolade lag er ook een doos met citroen Grisbi's. Misschien test ik die een volgende keer wel uit :).

Kostprijs in een Carrefour Market: 1,79 EUR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten